Header

Neem gerust contact met ons op

Kwaliteit en klachten

Kwaliteit en klachten

Kinderopvang ‘t Nest doet haar uiterste best om kwalitatief hoogwaardige kinderopvang af te leveren. Mocht u toch ergens ontevreden over zijn, maak dat dan kenbaar aan ons, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Heeft u een concrete klacht, bespreek deze dan in eerste instantie daar waar deze is ontstaan. Probeer met de betrokkenen, middels een gesprek, tot een oplossing te komen. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgepakt, dan kunt u officieel een klacht indienen. Kinderopvang ’t Nest heeft in het kader van de Wet Kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten. De klachtenregeling ontvangt u tijdens de intake op locatie en kunt u terug vinden op onze website.

Ook kunt u uw klacht, wens of verbetersuggestie kenbaar maken, door onderstaand formulier in te vullen.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan staat ouders/verzorgers de weg vrij naar informatie, advies en mediation bij Klachtloket Kinderopvang, gevestigd in den Haag (verbonden aan de geschillencommissie) of aanmelding van een geschil bij de Geschillencommissie 
waar Kinderopvang ’t Nest bij aangesloten is. De geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen behandeld sinds januari 2016 alle geschillen van Kinderopvang, Peuterspeelzalen en Gastouderopvang.

Nadat uw contract bij ons stopt ontvangt u een exit formulier, waar in we u bevragen op uw tevredenheid gedurende de opvangperiode bij ons. Door dit formulier bij ons in te leveren, kunnen wij onze dienstverlening organisatie breed en op locatie verbeteren.

 

 

Verdere informatie en adresgegevens staan vermeld in de interne klachtenregeling.
 

 


Website door Forwart sitemap